.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخ اداره کل راه و شهرسازی مازندران به خبر شمال نیوز
شمال نیوز: در پی درج خبری با عنوان " "اداره راه و شهرسازي مقصر مرگ دو جوان روستايي رامسري " در شمال نیوز، جوابیه ای از سوی اداره کل راه و شهرسازی مازندران ارسال گردید.

شمال نیوز: در پی درج خبری با عنوان " "اداره راه و شهرسازي مقصر مرگ دو جوان روستايي رامسري " در پایگاه خبری شمال نیوز، جوابیه ای از سوی اداره کل راه و شهرسازی مازندران ارسال گردید.

به گزارش شمال نیوز متن آن عینآ درج می گردد.
 

مديريت محترم پايگاه خبري تحليلي شمال نيوز 


سلام عليكم احتراماً با عنايت به درج مطلبي تحت عنوان "اداره راه و شهرسازي مقصر مرگ دو جوان روستايي رامسري" پاسخ ذيل جهت روشن شدن اذهان عمومي ايفاد ميگردد ، خواهشمند است طبق قانون مطبوعات و خبرگزاري ها نسبت به انعكاس آن اقدام لازم صورت گيرد.
بر اساس نقشه هاي GIS که به تائيد مسولين ارشد استاني رسيده ، حوزه تحت پوشش اداره راه و شهر سازي شهرستان رامسرکاملا مشخص شده كه گاهي اوقات شوراهاي روستائي ، محلات و برخي مسوولين احساس مي کنند هر کوچه و راه در حيطه ي اختيارات اين اداره مي باشد و اين تفکر را نيز در راه هاي بين زراعي و کوچه پس کوچه هاي محلات تعميم داده در حالي که اين گونه نيست و خدمات و سرويس دهي به راه هاي داخل روستا از وظايف دهياري هاست ولي بنا به خدمت صادقانه اين اداره آمادگي اين را داشته كه بر اساس مقدورات و امكانات نيز در حد امكان به ديگر دستگاه هاي متولي از جمله جهاد كشاورزي كمك و همكاري نمايد. در خصوص حادثه در روستاي « لگا » در 80 کيلومتري محور جنت رودبار به استحضار مي رساند : اين محور در امتداد مسيري بوده که قرار است محور جنت رودبار به اشکور متصل شود ؛ لذا با توجه به نبود اعتبارات كافي (نياز به 125 ميليارد تومان اعتبار) ، عمليات احداث و ايمن سازي اين مسير را با كندي مواجه كرده تا جايي كه چندين سال عمليات اجرايي پروژه متوقف بوده است.

لذا با توجه به پيگيري هاي به عمل آمده توسط مسئولين ذيربط در حال حاضر با عقد قرارداد با مشاور ، مطالعات به منظور احداث و اصلاح مسير در دستور كار قرارگرفته كه ان شاءالله با تامين اعتبار مناسب عمليات زيرسازي و بهسازي آن در اسرع وقت به اجرا در مي آمد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 مرداد 1392
اداره راه، گارد ریل های آسیب دیده را اصولی بازسازی نمی کند. بعد از تصادف جاده قائمشهر، پایه های گارد ریل شکسته و کنده شده ولی اداره راه بدون نصب پایه جدید، فقط ریل ها را به صورت صوری و بدون پایه، روی هوا، به هم وصل کرده که اگر خدای نکرده تصادفی در همان نقطه شود گارد ریل جدید هیچ مقاومتی ندارد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.